تبلیغات
قدبلندها - 10 روش برای افزایش قد
قدبلندها
افزایش قد در هر سن
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


مجله افزایش قد,گروه افزایش قد,کانال افزایش قد,قد بلندها,سایت افزایش قد,افزایش قد با هیپنوتیزم,افزایش قد با مدیتیشن,افزایش قد

مدیر وبلاگ : زهره خادمی
نویسندگان
برچسبها

کسانی که از خارج از میانگین سنی یا کوتاه قد هستند آروز دارند که بلند تر میبودند.بلند قد بودن میتونه احساس یک فرد را راجع به خودش بهبود ببخشه.افراد با قد کوتاه،خصوصا مردان ممکن هست خجالت بکشند در این مورد و اعتماد به نفس کمتری داشته باشند.

قد یک فرد توسط ژنتیک تعیین میشود،اما لزوما این تعیین کننده نمیباشد.هورمونی در بدن شناخته شده است که هورمون رشد انسان میباشد (اچ جی اچ) که باعث تنظیم قدمیباشد. اچ جی اچ توسط غدد هیپوفیز ترشح میشود و به شدت برای رشد استخوان ها و غضروف ها لازم است.

فاکتورهای زیادی مانند سیگار کشیدن در دوران بارداری، مراقبت های ضعیف در بارداری، وزن کم در زمان تولد و عدم سلامتی کامل در دوران کودکی.نقش کلیدی در تعیین قد اجرا میکنند.

عموما مردم فکر میکنند با ورود به بزرگسالی رشدشان متوقف میشود.اما یک شخص میتواند چند ایچ بعد از ورود به 18 سال نیز رشد کند.این میتواند با وارد کردن عادات سالم و صحیح به زندگی روزانه رخ دهد.

اینجا به 10 تا از بهترین راه های افزایش قد اشاره میکنیم :

1-     خوردن ashwagandh (جنسینگ)

نام تخصصی withania sominfera که همچنین با نام جنسینگ هندی نیز شناخته میشود میتواند در رشد قد کمک کند.جنسینگ شامل مواد معدنی مختلفی میباشد که میتواند باعث گسترده تر شدن استخوان به علاوه تراکم استخوان شود. جنسینگ درعطاری قابل خرید میباشد.

دو قاشق سوپ خوری از جنسینگ را در شیر گرم گاو مخلوط کنید.شکر یا شکر زرد بسته به سلیقه ی خود به آن اضافه کنید و به خوبی مخلوطش کنید.این کار را هر شب قبل از رفتن به تخت خواب به مدت 45 روز انجام بدهید و قد خود را بیشتر کنید.

نکته : برای این که این راه درمان عمل کند به کلی از فست فود دوری کنید.

2-    خوردن شیر:

شیر پر از کلسیم  یک ماده معدنی مهم برای رشد استخوان ها همچنین تقویت کننده رشد میباشد.درکنار کلسیوم شیر دارای ویتامین A و پروتئین نیز میباشد که روی هم رفته برای رشد بدن و قد لازم است.

برای رشد چندین اینچی قد خود روزانه حد اقل 2 یا 3 لیوان شیر بنوشید. اضافه میکنم که خوردن لبنیات مانند پنیر،پنیر محلی،ماست و خامه نیز میتواند بر رشد قد اثر داشته باشد.

3-    انجام زیاد یوگا

شما همچنین میتوانید برای افزایش قد خود به صورت طبیعی از یوگا استفاده کنید. مسلما یوگا میتواند باعث کمک به تحریک و رهایی هومون رشد در بدن شود.یوگا همچنین به رهایی استرسی که باعث تحت فشار قرار گرفتن عضلات پشت میشود کمک میکند،که به نوبه ی خود راه را برای حد اکثر رشد فراهم میکند.

بهترین حالت یوگا برای رشد قد surya namaskar  هست که دارای 12 حالت حرکت برای انجام دادن است که در ترتیب زمانی خاصی باید انجام شود.

4:

یکی دیگر از راه های افزایش قد در هر سنی کشش است.با ایستادن روی انگشتان پنجه پا به مدت چند دقیقه در روز میتوانید بدن خودتان را کشش دهید.

تمرینات کششی دیگر که شما میتوانید در خانه انجام دهیدشامل کشش ماشین،کشش فوق العاده ،کشش مار کبری،تعظیم کن،تاب و امتداد عمومی می باشد.

5:

حرکات ورزشی و ورزش به ترشح هورمون رشد کمک میکند. برای اینکه به قد دلخواهتون برسید باید حرکات کششی و تمرین ها رو به صورت منظم انجام بدید.

. یکی از بهترین تمرین ها پرش بلند هست.هر روز در یک فضای باز حداقل 30 دقیقه بپرید.

از بارفیکس برای 10 ثانیه  اویزون بشید و کشش رو روی ستون فقراتتون کاملا احساس کنید،

که یک تمرین بسیار تاثیر گذار در افزایش قد هست. این تمرین رو حداقل 6 بار در روز تکرار کنید.

ورزش هایی مثل بسکتبال و تنیس که در اون مجبور میشید پرش داشته باشید انجام بدین که باعث افزایش قد و رسیدن به وزن دلخواهتون می شود.ورزش های هوازی مثل دوچرخه سواری و شنا به افزایش قد و بدنی خوش فرم کمک میکند.

6:

در هنگام خواب بدن رشد میکند.

درواقع زمانی که شما در خواب عمیق هستید هورمون رشد HGHمسؤول افزایش قد بطور طبیعی است.

در طول خواب مغز ارام است و هورمون رشد بیشتری ترشح میشود ،افرادی که کمتر میخوابند هورمون رشد کمتری ترشح میشود.

به عنوان یک قانون در مرحله رشد یک فرد باید حداقل 8 تا 11ساعت خواب مناسب و کافی داشته باشد.

7:

رژیم غذایی متعادلی رعایت کنید!

 مشخص شده که کمبود مواد غذایی مناسب یکی از عوامل اصلی موفق نشدن مردم در رسیدن به حداکثر قد مورد نظرشان میباشد. برای دریافت تغذیه مناسب،به دنبال رژیم غذایی متعادلی باشید! مواد مغذی ضروری مانند روی، منگنز، ویتامین C,پروتئین، پتاسیم، کلسیم و فسفر،  محرک مورد نیاز را برای افزایش قد فراهم میکنند . یک رژیم غذایی روزانه، باید شامل سبزی های تازه با برگ ها و سبزیجات رنگی ، میوه ها، آجیل، دانه ها، غلات سبوس دار و محصولات لبنی کم چرب، همه به نسبت های مناسب خود باشند.

8:

از نور خورشید لذت ببرید.

نور خورشید بهترین منبع طبیعی ویتامین D ، یه ماده غذایی کلیدی مورد نیاز برای رشد کلی، از جمله افزایش قد میباشد . وقتی بدن شما، به مقدار کافی ویتامین D دریافت نمیکند،  

استخوان های ضعیفی وقد کوتاه تری خواهید داشت.مطمئن شوید که بدن شما مقدار مورد نیازی از این ویتامین را دریافت کند. روزانه 20 تا 30 دقیقه زیر نور خورشید قرار بگیرید.

برای اینکه ویتامین D را با حداقل قرار گرفتن در معرض اشعه مضر فرا بنفش  به بدنتان برسانید هنگام اوایل صبح  یا ساعات اولیه شب بیرون بروید و زیر نور خورشید قرار بگیرید!همراه با نور خورشید،شما میتوانید ویتامین D را از شیر، پنیر، تخم مرغ، روغن ماهی و غذاهای غنی شده دریافت کنید.

9:

تمرین وضعیت بدنی خوب.

یک وضعیت بدنی خوب،نقش کلیدی ای را در افزایش قد شما ایفا میکند. یک وضعیت بدنی خوب، وضعیتی هستش که در آن سر و گردن بدون هیچ نشانه‌ای از قوز و خم شدگی، بصورت تراز وسط قرار بگیرد.

این نوع  وضعیت بدنی باعث صاف شدن ستون فقرات، ریلکس شدن ماهیچه ها و  کمک به افزایش قد شما میکند. از سوی دیگر،یک وضعیت بدنی بد، باعث خم شدن نخاع که نتیجه اش سرکوب شدن قد نرمال شما میشود.  بنابراین، مطمئن باشید که روی یک صندلی، صاف، با شانه های صاف و ایستاده و چانه به سمت بالا مینشنید. هنگامی که میایستید و راه میروید بدنتان را محکم و راست نگه دارید.

10:

مقدار زیادی اب بنوشید

سعی کنید مقدار زیادی اب در طول روز بنوشید.  اب باعث خروج  سموم مضر با فشار از بدن و باعث بهبود هضم غذا میشود. بعلاوه باعث افزایش  نرخ سوخت و ساز بدن شما میشود که تاثیر مستقیمی بر افزایش قد شما دارد . برای سلامت کلی حداقل هر روز 8 لیوان اب بنوشید. همراه با اب اشامیدنی میوه ها و سبزیجات مبتنی بر اب مثل خیار و هندوانه مصرف کنید.    نکات اضافی :   سعی بر حفظ وزن    ایده التان داشته باشید ، چاقی میتواند اثر سویی بر روی قد شما داشته باشد. سیگار کشیدن را که  مانع رشد شما میشود متوقف کنید.  از نوشیدنی هایی ( الکلی ) و غذای های اماده ( فست فود ها )که مانع رشد شما میشود خود داری کنید.





نوع مطلب :
برچسب ها : روشهای افزایش قد، افزایش قد در سنین بالا، افزایش قد با یوگا، افزایش قد با جنسینگ، جنسینگ، افزایش قد با بارفیکس،
لینک های مرتبط :
زهره خادمی
چهارشنبه 14 مهر 1395
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی