تبلیغات
قدبلندها - هشت ماده غذایی برای افزایش قد
قدبلندها
افزایش قد در هر سن
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


مجله افزایش قد,گروه افزایش قد,کانال افزایش قد,قد بلندها,سایت افزایش قد,افزایش قد با هیپنوتیزم,افزایش قد با مدیتیشن,افزایش قد

مدیر وبلاگ : زهره خادمی
نویسندگان
برچسبها

1- تخم مرغ

تخم مرغ به دلیل داشتن امگا 3 و اسیدهای چرب برای افزایش قد موثر است.

2-شیر

خوردن روزی دولیوان شیر به علت داشتن کلسیم,ویتامین ب 12 ,پروتئین و ویتامین دی منبع خوبی برای افزایش قد شما است.

3-ماست

شاید نمیدانستید این ماده غذایی همانند شیر در افزایش قد شما تاثیر مثبت دارد.

4-شلغم

بله این خوراکی که خیلی ها از آن بیزارند ,با تقویت هورمون رشد به شما برای افزایش قد کمک خواهد کرد.

5-ریواس

سبزی ریواس نیز همانند شلغم بر روی هورمون های رشد تاثیر مثبت دارد.

6-بادام زمینی,لوبیا و نخود

این مواد سرشار از پروتنئین,ویتامین و مواد معدنی هستند.اگر به هر کدام حساسیت دارید ,می توانید دیگری را به جای آن مصرف کنید.

7-اسفناج

اسفناج به عنوان یک نیروی کمکی برای تقویت سلولهای بدن به خصوص سلولهای استخوان ساز می تواند موثر باشد.

8-بلغور جو دوسر

این ماده غذایی منبع  اعجاز انگیز از پروتئین هاست.هر روز آن را به عنوان صبحانه مصرف کنید تا خواص آن را در افزایش قد ببینید.





نوع مطلب :
برچسب ها : مواد مغذی افزایش قد، افزایش قد با تغذیه، تغذیه برای افزایش قد، ورزش با تغذیه،
لینک های مرتبط :
زهره خادمی
یکشنبه 27 فروردین 1396
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی